torsdag 11. april 2013

Sommer, sommer hvor er du?

Så satt man her da, med Mika(!?) på øret og muskelsykdommer hos hest i tankene. For en gangs skyld har jeg nå det som kan kalles en eksamensperiode foran meg og ikke bare random plasserte eksamener iløpet av året. Det hele braker løs med klinisk eksamen på hest den 7. mai, og jeg har vel sjeldent følt meg mindre klar enn til denne eksamenen, men satser på at jeg iløpet av den tiden jeg har igjen til eksamen har klart å skru nok hestemedisin inn i hodet til at jeg klarer å skrape meg gjennom eksamen. 3 uker senere skal jeg ha smådyrseksamen, og jeg må innrømme at det er endel hull i smådyrkunnskapen også, men føler alikevel jeg har litt mer å komme med der. enda en uke etter det kommer de 2 siste eksamenene på samme dag, nemlig produksjonsdyr og reproduksjon. og det kan jo bli interessant...

Og da kommer jeg til overskriften: HVOR ER SOMMEREN? Noen ganger skulle man bare kunnet spole fram i tid og ha eksamen overstått, men isteden får jeg vel bare holde ut de neste 2 mnd også får jeg ta igjen litt sosialt liv når den siste eksamenen er over. Sååå all my friends beware..

Utover dette har jeg forhåndsbestilt den nyeste Harry Hole-boken, og om jeg ikke husker helt feil skal den komme samme dagen som min siste eksamen! Og hvis ikke det er bra timing så vet ikke jeg...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar